آرایشگاه داماد cip : شاهکار نخستین آرایشگاه مردانه دامادی است که خدمات آرایش و پیرایش برای افراد سرشناس ، تجار ، سلبریتی ها ، خوانندگان ، هنرمندان ، فوتبالیست ها ، ورزشکاران ، دکترها ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه و …. ارائه می دهد

چرا آرایشگاه مردانه شاهکار ؟؟؟ در آرایشگاه مردانه شاهکار همه چیز در مورد اصلاح و مدل مو نیست بلکه صحبت از نزدیک شدن به لمس یک تجربه جدید از سالن مردانه است در ارایشگاه مردانه شاهکار وقت در اختیار شماست تا در کنار آرایشگر و مشاور خود به هر آنچه که از پوست ، مو و چهره خود میخواهید برسید تجربه اصلاح و خدمات روز اروپا در سالن مردانه در فضایی دنج با بکار گیری از محصولات لوکس label.m لندن تنها خواسته آقایان برای رسیدن به مدل موی جدید خود است آرایشگاه داماد شاهکار آخرین قدم داماد قبل از مراسم عروسی است تا کنارتان شبی رویایی برای عروس و داماد به ارمغان آوریم کیارش اسدی

در امر پیرایش مو در این سالن سعی می شود مشتری همان کار تکراری همیشگی را انجام ندهد و با دادن پیشنهادهای جدید و مناسب بهترین مدل مو را به مشتری پیشنهاد داد این امکان برای مشتری وجود دارد که مشتری در ابتدا انواع مدل موها را مرور کند و بعد مدل موی مورد نظر را انتخاب کند .

بسیاری از آقایان تصور می‌کنند خدمات ذکر شده در بالا تنها مختص خانم‌ها هستند اما این آقایان باید بدانند که خوش‌تیپ‌ترین خبرسازها تمام این اقدامات را انجام می‌دهند و بعد جلوی دوربین حاضر می‌شوند مثلا اگر آرایشگر به شما پیشنهاد گریم می‌دهد این به معنی خط چشم کشیدن و قرمز کردن گونه‌های شما نیست بلکه افراد متخصص حاضر در آرایشگاه چهره شما را با تکنیک‌های گریم متعادل می‌کنند. چنین متخصصانی در آرایشگاه داماد می‌دانند چطور با استفاده از مواد گریم اوج جذابیت چهره داماد را به مهمان ها منعکس کنند. مثلا اگر داماد دور چشم‌هایش چروک دارد، بینی‌اش کمی پهن است اما فک استخوانی مردانه و جذابی دارد گریمور ضمن تعدیل دو اشکال جزئی صورت، فک او را بارزتر نمایش می‌دهد. در مورد خدمات ماساژ و پاک‌سازی هم باید به شما بگوییم که این دو اقدام طراوت و شادابی پوست جوان شما را حفظ می‌کنند و با توجه به فشارهای ناشی از مقدمات جشن عروسی سبب تسکین و ایجاد حالت ریلکسیشن در جسم و روح شما می‌شوند. امروزه افراد متخصص در آرایشگاه های مردانه حضور دارند و تمام این خدمات را ماهرانه برای آقایان شیک و خوش استایل امروزی انجام می‌دهند. اما مواردی هم هست مثل برداشتن ابرو که باید هوشیار باشید و اجازه ندهید آرایشگر داماد این کارها را انجام بدهد.

سالن پیرایش داماد شاهکار برای خدمات داماد خود، دو روش ارائه می‌دهد. مدل اول؛ پیرایش و گریم داماد در سالن شاهکار است. اما در مدل دوم؛ مانند پروژه‌های سینمایی، از صبح تا پایان مراحل عکاسی و فیلم برداری در باغ و آتلیه، تیم مجهز و مجرب سالن پیرایش شاخگار، همراه داماد خواهد بود. در این مدل، ضمن استفاده از فیکساتورهای صورت و مو، داماد را همراهی می‌کنیم تا با توجه به شرایط فصلی مانند گرمی هوا و یا شرایط مکانی خاص، در صورت بروز هر گونه مشکل در گریم و فرم مو، برای برطرف کردن و حل مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهیم.

گریم حرفه ای داماد، پیلینگ پوست، پاکسازی پوست، ماساژ، بخار برای سر و صورت، گریم متعادل سازی زاویه ی صورت با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی، اتاق مخصوص و صندلی VIP جهت انجام خدمات و مشاوره انتخاب مدل مو فرمالیته قبل از مراسم

پیش از این دامادها صبح روز جشن عروسی به سلمانی محل خود مراجعه می کردند و موهای خود را کوتاه و صورت خود را اصلاح می نمودند.این موضوع تمام آرایش و پیرایش ظاهری داماد بود.طی ۱۰ سال اخیرآرایشگاه های مردانه با پیروی از به روز ترین متدها و استایل های پیرایش آقایان خدمات خاص و گوناگونی دارند.در صورتی که می خواهید از این خدمات استفاده کنید توصیه می کنیم ابتدا لباس دامادیتان را به تن کرده و در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آرایشگاه مردانه shahkar مفتخر است برای اولین بار در ایران به صورت کاملاً تخصصی در فضائی لوکس پاسخگوی تمامی نیازهای تکامل چهره آقایان برای طراحی بهترین مدل مو منحصر به چهره شخص باشد . با استفاده از تخصص کادر مجرب و کارآزموده چهره و مو برآن شده ایم تا چهره ای فراتر از تصورتان برایتان فراهم سازیم . احساس آرامش از چهره خود در آرایشگاه مردانه shahkar به امید دیدار شما در مجموعه شعبات تخصصی shahkar

آرایشگاه داماد شاهکار معتقده که بهترین و به یاد ماندنی ترین روز رو برای شما هدیه میده. پرسنل این سالن از افراد حرفه ای و مجرب تشکیل شده که از یک هفته قبل از مراسم عروسی به ارائه خدمات میپردازه که این خدمات شامل: اصلاح صورت، پاکسازی صورت و گریم دامادی است. این برنامه خاص و مفصل برای آقا داماد ها میتونه جذاب و قابل توجه باشه. آرایشگاه شاهکار تونسته رضایت دامادهای عزیز رو کسب کنه و به عنوان بهترین آرایشگاه داماد تهران انتخب بشه.

اگر تازه داماد هستید به شما توصیه می کنیم هرگز در روز عروسی ، اقدام به کوتاه کردن موهای خود نکنید !
زیرا موها معمولا بلافاصله پس از کوتاهی ظاهر خوبی ندارند و آثار کوتاهی و اصلاح ، را نشان می دهند .
برای کوتاهی مو ، یک هفته قبل به آرایشگاه داماد تهران مراجعه کنید .
در روز مراسم اقدام به پیرایش و مرتب کردن موها ، تمیز کردن گوش و پشت کردن از موهای زائد کنید .
مدل کوتاه کردن مویتان را هم حتما بر اساس فرم و چهره انتخاب کنید . برای اینکار با آرایشگر خود مشورت کنید .
یادتان باشد ممکن است به علت طولانی شدن مراسم ، مدل موهایتان بهم بریزد .
پس بهتر است با حالت دهنده های مو مثل ، انواع ژل ، کتیرا ، تافت و… به فکر ثابت نگه داشتن آنها باشید .

آیشگاه شاهکار قیطریه روبه روی پارک قیطریه واقع شده که فضای بسیار بزرگی دارد . مازیار آرایشگر اصلی و مدیر این آرایشگاه است که سابقه ی ۱۵ ساله در کار آرایش داماد دارد . سطح قیمتی این آرایشگاه برای داماد بالاست و از کیفیت بالایی برخوردار است .